czwartek, 22 maja 2014

Hej!

Witam!
Nazywam się Ania i będę współtworzyć tego cudownego bloga razem z Nicol. Jestem zaszczycona i przeszczęśliwa!!! To będzie super przygoda! Już się nie mogę doczekać co powiecie na temat mojej pierwszej części opowiadania... zdradzę Wam tylko, że będzie o Niallu :)
Będę musiała trochę ogarnąć ten system, bo u mnie jest odrobinkę inaczej, a ja w dodatku jestem noga z informatyki :D Aaa... może powiem jeszcze coś o sobie? Hmm... mam 16 lat i jestem w 3 gimnazjum, kocham sport i muzykę, lubię też tańczyć choć nie umiem (to świetna zabawa i nie przejmuję się tym co inni myślą o moich tańcach poplątańcach), śpiewam, gram na instrumentach, dużo gadam, jestem trochę nieogarnięta i dostaję głupawki kiedy biegam - to tak w skrócie xD Jeśli będziecie chciały jeszcze coś wiedzieć, to śmiało pytajcie.
Mam bloga http://fallinlovewithyou.blog.pl/ , na którym piszę o Justinie i Hope. Jeśli będziecie miały chwilkę i oczywiście ochotę, serdecznie zapraszam ;) Jejku... tak się cieszę, że sama nie wiem co miałam jeszcze napisać! No trudno, tak to jest jak się nie ogarnia własnych myśli :D Wybaczcie mi xD
Przede wszystkim chciałabym podziękować z całego serca Nicol, która mnie tu zaprosiła <3 Mam nadzieję, że się sprawdzę i nie zawiodę nikogo.
Do zobaczenia w następnym poście,
Ania :)
Buziaczki <3



2 komentarze:

  1. Taaaaaak się cieszę, że to będzie teraz nasz wspólny blog! Haha pobijemy rekordy, mówię Ci :D

    Serdecznie polecam wszystkim bloga Ani, ona ma wielki talent i naprawdę świetnie pisze ;)

    Na pewno szybko polubicie nową współautorkę tak jak ja, a jak tylko doda pierwszy imagin to po prostu ją pokochacie <3

    P.S. Aniu, wybierz sobie kolor i czcionkę, która będzie Twoim charakterystycznym znakiem :D (Fiolet i czcionka "courier" zajęta! xd)

    Dobranoc ;*

    OdpowiedzUsuń