czwartek, 6 lutego 2014

#66. TWO STARS cz.8

Rozdział dedykowany Iwwonie Horan

8. Skacz
Rano obudziły mnie promienie słoneczne przekradające się przez firankę. Niechętnie otworzyłam oczy i spojrzałam na zegarek. Była dopiero 8:00. Wyczołgałam się spod cieplutkiej kołdry i podeszłam do szafy w celu znalezienia jakiś ubrań, kiedy do pokoju zapukał Leon.
- Ubierz się ładnie i wygodnie- oznajmił, po czym wyszedł, zostawiając mnie w totalnym szoku.
Decydowałam się dobre 20 minut zanim zdecydowałam się na konkretny zestaw.
Zadowolona poszłam do łazienki, gdzie przesiedziałam dużo krócej niż zwykle co bardzo mnie zdziwiło.
Kiedy zeszłam na śniadanie okazało się, że wstał tylko Leon i Federico, a Carol i Jack jeszcze śpią.
- Dlaczego...- zaczęłam pytanie, ale Leoś mi przerwał.
- Dowiesz się w swoim czasie- uśmiechnął się uroczo.
W mojej głowie nadal było mnóstwo pytań, ale jedno z nich szczególnie nie dawało mi spokoju- Czy nadal jest na mnie zły za wczoraj?
Po skończonym posiłku Jorge zniknął gdzieś z Ruggero. Pozmywałam wszystkie naczynia i wyszłam na taras. Nie długo siedziałam sama, już po chwili przyszedł do mnie pan Blanco. Był ubrany trochę inaczej niż zwykle.
- Gotowa?- zapytał, wyciągając dłoń w moją stronę.
- Chyba- odparłam.- Bo nie wiem, gdzie idziemy
- Uwierz mi, spodoba ci się Candace
Skwitowałam jego słowa szerokim uśmiechem, po czym wróciliśmy z tarasu do salonu.
- Kiedy wrócicie?- zapytał Federico.
- Nie wiem, pewnie późno- odpowiedział Leon.
Po chwili siedzieliśmy już w jego samochodzie.
- Zanim pojedziemy tam, gdzie chcę cię zabrać, podjedziemy do studia, bo muszę nagrać teledysk do serialu, dobrze?- zapytał, patrząc prosto w moje oczy.
- Jasne- odparłam cicho onieśmielona jego czekoladowym spojrzeniem.
Po jakiś 10 minutach byliśmy na miejscu. W duchu modliłam się, żeby nie spotkać Martiny.
- Dzisiaj nagrywamy tylko w piątkę, to znaczy ja i chłopaki, a zdaje mi się, że jeszcze nie poznałaś Xabiego i Diego
- Nie, nie poznałam- potwierdziłam.
- To dzisiaj masz okazję
- A co nagrywacie?
- Salta, słyszałaś już?
- Nie
- Spodoba ci się- zapewnił mnie.
W sali nie było prawie nikogo tylko kilku dźwiękowców, kamerzysta i reżyser oraz Maxi, Broduey, Diego i Marco. Leon pomachał im na przywitanie, co okazało się zbyteczne, bo po chwili cała czwórka stała już obok nas.
- Can to jest Xabiani, a to Diego, chłopaki, to jest Candace- przedstawił nas sobie Blanco.
- Nie gadać tylko brać się do roboty!- krzyknął jakiś gość ubrany w śmieszne okulary z wąsami.
Chłopcy bez słowa udali się na scenę i rozpoczęli swój występ.


Dzisiaj krótko i nudno za co przepraszam. Teraz siedzę w domu, bo mam zapalenie strun głosowych i nie mogę mówić, więc może coś tam uda mi się napisać dla Was:)) Co myślicie o tej piosence? Mnie osobiście bardzo się podoba. Tytułowa Salta znaczy Skacz, dlatego rozdział ma taki tytuł, ale to raczej nieistotne. Chyba zaczynam już pisać głupoty z nudów xd W takim razie na koniec pytanie
Gdzie Leon zabierze Can i co się tam stanie?
No i jeszcze jedno
8 kom=next
Bye
Katie;*

16 komentarzy:

  1. Ughhh Katniss.... Ty i te Twoje "wymagania" od czytelników. Katujesz ich pisząc że next będzie jak będzie ileś tam kom!

    MNie się rozdział bardzo podobał, czekałam na niego dłuuuuuuuuugo :( Ale jest! YAAAY :3
    Boskie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cichaj kobito! Ja licze wszystkie komentarze, nawet swoje xd
      P.S. czekam na moją zakładke z pytaniami

      Usuń
  2. Super super super!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu!! Nie wytrzymam pisz szybciutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne!

    Bladego pojęcia nie mam gdzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko 8, a liczysz wszystkie?

      Usuń
    2. To pisz szybko nexta bo już masz 8!

      Usuń
    3. Catalina! Zgubiłam gdzieś linka do Dzieci Lilith i nie mogę znaleźć! :(
      Wyślesz mi proszę??? :)

      Usuń
    4. http://imy-one-direction-infection.blogspot.com/?m=1

      Usuń
  5. omg boskie opowiadanie ! zaczynam czytać :*
    Zapraszam do siebie www.very-crazy-duo.blogspot.com. Licze na jakiś komentarz ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział wcale nie był nudny :* był super <3 ...i on jest dedykowany mnie ? :D ołołoł Yeah!

    OdpowiedzUsuń
  7. LEEEEEEEEEEEEEEEEEOŚ <3 * rozpływa się *
    Ah ni i salta *O* *O*

    OdpowiedzUsuń