czwartek, 27 lutego 2014

#74. Liam cz.3

Oczami (T.I)
Siedziałam w pokoju mojego nowego mieszkania. Przeprowadziłam się już trzeci raz, odkąd opuściłam Londyn. Powód był prosty- gdzie nie trafiłam, znalazły mnie fanki chłopców. Pierwszy raz miał miejsce w Plymouth, tu, w Wielkiej Brytanii. Zabawiłam tam cztery miesiące. Potem wytropiły mnie jakieś dziewczyny. Codziennie jak wracałam do domu miałam popisane drzwi, okna, ściany. Postanowiłam się wyprowadzić z UK, bo to było najmniej bezpieczne miejsce. Zamieszkałam we Francji. No cóż... Francuscy fani też mnie nienawidzili. Tam mieszkałam najkrócej, bo tylko trzy tygodnie. Teraz jestem tu, w Norwegii. Mało osób mieszka w tej miejscowości i jak narazie wygląda na to, że nikt tu nie zna (T.I) (T.N), co jest mi jak najbardziej na rękę.
Do tej pory nie uporządkowałam swoich rzeczy, które przywiozłam, choć mieszkam tu już dwa tygodnie.
- Ubranie zrobione, tak samo jak to.. i to też...- mruczałam, wykreślając z listy kolejne pozycje.- Zostały tylko pamiątki
Położyłam ostatnie dwa kartony, jeden na drugim i zaniosłam do sypialni. Otworzyłam jeden z nich. Na wierzchu były zdjęcia. Od razu zaczęłam je przeglądać. Na każdym (no, może trochę przesadzam) był Liam, co oznaczało, że wszystkie niezwłocznie muszą trafić na śmietnik. Już trzymałam fotografie nad koszem, kiedy cofnęłam rękę.
- Jeśli odbierze- szepnęłam.- Zostaną
Wybrałam numer Payna i wcisnęłam zieloną słuchawkę.

Oczami Louisa
Kilka tygodni prosiliśmy jaśnie hrabiego Liama, żeby raczył opuścić swoje lokum, aż wreszcie spełnił naszą prośbę. Tylko dlaczego trwało to blisko 5 miesięcy?
W każdym razie zjawił się rano na śniadaniu. Był trochę przygaszony, ale wyglądał nieźle.
- Co to jest?-zapytał, biorąc plik kartek z ławy.
- Różne papiery- odparł Niall i zniknął w kuchni.
Payne wziął to wszystko na kanapę i zaczął przeglądać...

Oczami Liama
Przez 5 miesięcy nazbierałem trochę zaległości... W tym czasie chłopcy napisali piosenkę,zapomnieli zapłacić za prąd, (T.I) zrobiła sobie zdjęcie z Hemsworthem, kiedy się całowali, a ja machnąłem sobie fotkę z Sophie... Zaraz co?! Mój wzrok powrócił na poprzednią kartkę. Były na nim dwie fotografie całujących się par. Na jednym była (T.I) i ten aktor, a na drugim ja i Sophie...
- Chłopaki!- wydarłem się na cały głos. Po chwili stali przede mną.
- Matoły! Zapomnieliście zapłacić za prąd!- warknąłem.
- Ups?- panie Malik zaczyna mnie pan wkurzać.
- Skoro ups to rusz swój tyłek i zapłać rachunki
- Odezwał się ten, co prawie pół roku z pokoju nie wychodził-prychnął Zayn.
- Dajcie spokój- wtrącił się Hazz.- Daj Li, ja opłacę
Brunet wyjął kopertkę z mojej dłoni i cała czwórka zniknęła mi z oczu.
W sumie... To Zayn ma rację. Przez szmat czasu obchodził mnie tylko czubek własnego nosa, a teraz prawię im kazania. Muszę im to jakoś zrekompensować... Ale najpierw te zdjęcia.
Kilka godzin przesiedziałem, analizując obie fotografie. I dopiero wtedy zrozumiałem, że ktoś nas wrobił. To dlatego (T.I) nie dzwoniła, nie przepraszała i w ogóle się nie odzywała...
Sfrustrowany wszedłem do kuchni, gdzie przebywał Lou.
- Louis, wiesz może, gdzie jest (T.I)? Dzwoniłem na domowy, ale nie odebrała
Przyjaciel spojrzał na mnie ze smutkiem.
- Przykro mi Li, ale (T.I) wyjechała i nie utrzymuje z nami kontaktu...
Przez kolejne dni miałem mętlik w głowie. Za wszelką cenę chciałem znaleźć moją małą (T.I). Chciałem jej wszystko wytłumaczyć. Chciałem ją znów trzymać w ramionach. Chciałem być przy niej... Ale żeby to wszystko mogło się spełnić musiałem ją znaleźć.


_____________________________________________________________

Cześć :)

Tutaj Nicol, Katie jest nad morzem i ma problemy z internetem więc poprosiła mnie, abym dodała dla Was 3 część, a więc oto jest! Kto się cieszy? Ja na pewno :3

Katie na pewno poprosiłaby Was też o komentarze, więc ja proszę o nie w jej imieniu. Dla Was to chwila, a dla niej mega motywacja do dalszego pisania :) 
Tak więc, życzę Wam miłego dnia!

Nicol <3 
Nie wiem jak się podpisać xd Notka ode mnie, ale imagin Katie ;) Papa! )

4 komentarze:

  1. No nareszcie się opamiętał!!! (to pięć miesięcy siedział w pokoju? O.o ooo to się nasiedział chłopak ;D ) Nie mogę się doczekać nexta <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, (..), bardzo Ci dziękuję Nicol:* Właśnie wróciłam do domu... Jezu myślałam, że ta podróż będzie trwała wieczność xd Ale już jestem, zmęczona, ale jestem :D Jak uda mi się przepisać to jutro będzie nowy Two Stars i Angels vs Devils ^^ morze mi służy xd Kocham Cię i jeszcze raz bardzo Ci dziękuję kochana<3
    Twoja Katie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, to nic takiego :)
      Cieszę się że wypoczęłaś i masz znowu wenę^^

      Usuń