sobota, 21 grudnia 2013

Liebster Award #1, #2, #3, #4

Bardzo Wam chciałam podziękować za, aż CZTERY nominacje do Liebster Award. Jestem wzruszona :') Serio, aż się popłakałam jak to przeczytałam;*
O matko nasz wspólny blog ma aż 4 nominacje! *o* Jeeeejku bardzo Wam dziękuję <3 To wspaniałe, że jesteście tutaj i czytacie. Dziękuję :)

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Dostałyśmy nominacje od:

1. opowiadaniadrakii.blogspot.com

1. Ulubione zwierzątko?

K: Szczeniaczki, świnki morskie i koale

N: KICIA^^ (for Marie)

2. Ulubiona książka?

K: dużo takich...

N: Saga Zmierzch "Przed Świtem" oraz "A wszystko przez faraona" oraz seria "Kumpelki, randki i..." oraz... wiele wiele innych. Bardzo lubię czytać :P

3. Co należałoby zrobić ze szkołą?

K: Spalić

N: No to zaczynamy... Zburzyć, skopać, spalić, podpalić, polać kwasem, zasadą, octem, każdy fragment ściany doszczętnie zdeptać na mak, zakopać, odbudować na nowo i powtórzyć czynności do uzyskania satysfakcji. Czyli non stop.

4. Ulubiony język?

K: Angielski

N: Nie mam ulubionego, lubię i niemiecki i angielski :)

5. Ulubiony cytat?

K: "Śpij aż będziesz głody, jedz aż będziesz śpiący" N. Horan

N: "Lubię dziewczyny co mają dwoje oczu." ~Harry Styles
Żarcik taki :P 
"Schowaj swoje lęki, zetrzyj swoje łzy, opuść najciemniejsze lata. Uśmiech. Broda w górę. I odejdź."

6. Życiowe motto?

K: Lepiej zrób coś i później żałuj, że to zrobiłeś niż masz nie zrobić i żałować, że nie spróbowałeś

N: Bądź fair wobec innych. Kiedyś mogą się odwdzięczyć.

7. Dokończ zdanie: Życie to...

K: Walka o przetrwanie

N: ...droga pełna przygód.

8. Z czym kojarzy ci się czerń?

K: Nienawiścią

N: CIEMNOOOO...

9. Czy ty też masz... dziwną... klasę?

K: Cooooo? Yyyyyy.... Eeeee.... Tak xd

N: Hmm... Ale to zależy! Jeśli nikt nie przyszedł by do szkoły, to nie :D

10. Gdyby został ci jeden dzień życia, to co byś zrobiła?

K: Spędziła go z tymi, których kocham, robiąc najgłupsze rzeczy na świecie, których nie zrobiłabym normalnie i nieważne jaki byłby to dzień byłyby to moje urodziny:D

N: Pożegnałabym się z rodziną i przyjaciółmi. Postarałabym się, aby ten dzień był jak najbardziej udany.

11. Czy znasz jakąś sadystkę?

K: Tak

N: Heeeeej sadystko!!! Do zobaczenia jutro w szkole^^



2. lovonedirectionlov.blogspot.com

1.Od jak dawna masz bloga?

K: 09.09.2013

N: Yyyy... Kurcze... Od lipca.

2.Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?

K: Współautorka tego bloga, Nicol, mnie do tego namówiła:)) Dziękuję kochana;*

N: Z nudy... Chciałam sprawdzić jak sobie poradzę. Cieszę się, że zaryzykowałam. :)

3. Co cię inspiruje do pisania?

K: Wszystko

N: TOTALNIE WSZYSTKO CO WIDZĘ, SŁYSZĘ, CZUJĘ.

4. Hobby-Zainteresowania?

K: Lubię pływać, czytać książki, pisać, słuchać muzyki

N: Śpiew, taniec no i oczywiście pisanie :)

5.Ulubiony kolor?

K: Niebieski, fioletowy, różowy, turkusowy, biały i czarny (ale, znając mnie jutro będą inne:D)

N: Wszystkie^^ Najbardziej fioletowy i czarny, ale lubię też niebieski i różowy.

6.Twój idol?


K: One Direction, Little Mix, Jennifer Lawrence

N: Harry Styles, Niall Horan, Louis Tomlinson, Zayn Malik oraz Liam Payne <3

7.Ulubiona piosenka?

K: Dużo.... Mam wypisywać? Jest ich ok. 16 xd

N: Aktualnie? Ojć... "Happily", "Strong", "Just Can't Let Her Go" i wiele wiele innych.

8. Co cenisz w ludziach?

K: Poczucie humoru, szczerość, dystans do siebie

N: Kulturalność, szczerość, przyjazne zachowanie, bycie fair i oczywiście poczucie humoru :)

9.Ulubiony blog?

K: Każdy, który czytam jest moim ulubionym

N: Nie mam jednego ulubionego. Czytam ich tyyyyle, ale nie potrafię wybrać konkretnego :P 

10.Motto życiowe?

K: Lepiej zrób coś i później żałuj, że to zrobiłeś niż masz nie zrobić i żałować, że nie spróbowałeś

N: Bądź fair. Nawet jeżeli inni nie są.

11.Najważniejsza osoba w twoim życiu to...?

K: Chyba moja Mama... To ona zawsze jest przy mnie, nie ważne co się stanie... Ale też Marysia- najlepsza na świecie kumpela (miłość, wierność i uczciwość małżeńska wśród nauczycieli - to właśnie napisała dzisiaj na godzinie wychowawczej w punkcie "7. Jak powinno być w szkole?" I jak tu jej nie kochać? xd)

N: Nie ma jednej. Najważniejszymi osobami w moim życiu jest cała moja rodzina. To oni wspierają mnie kiedy jest mi źle, kiedy potrzebuję pocieszenia... To dzięki nim mam to wszystko co mam i bardzo ich za to kocham <3


3. http://mylifewouldbeemptywithoutyou.blogspot.com/

1. Od jak dawna jesteś Directioner i dlaczego właśnie oni.?

K: Oj nie pamiętam... Jakoś w tym roku... Na pewno gdzieś koło marca. Dlaczego oni? Hmm... Nicol pierwsza była Directioner i to ona mnie wciągnęła w to. Chociaż jako pierwszy piosenkę tegoż zespołu wysłał mi mój dawny przyjaciel Dawid. Spodobała mi się ona (Kiss you). Potem Nicol dała mi długą listę piosenek, których oczywiście nie przesłuchałam i ostatecznie zmusiła mnie do słuchania ich razem z nią. Pierwsza to była Nobody Compares (ha, jeszcze pamiętam) I tak jakoś wyszło, że jestem Directioner xd

N: Głupio zabrzmi, ale... przyśnili mi się. I juz wtedy wiedziałam, że to właśni Oni zmienią moje życie. W ogóle ich nie znałam przedtem. Tak po prostu. Sami do mnie przyszli. Kiedy sie juz zorientowałam kim są i że w ogóle istnieją, zaczęłam ogladać video diary, funny moments... Polubiłam ich za poczucie humoru. A potem doszły ich piosenki i się zakochałam. Nie pamiętam dokładnej daty, ale oszacowałam ten dzień na 10 lutego 2013. Jest to dla mnie bardzo ważny dzień, bo to w nim moje życie się zmieniło. To był naprawdę dziwny okres... Po tym śnie, w ogóle nie rozumiałam dlaczego? Po co? Czemu akurat Oni? Byłam totalnie zafascynowana tym snem. Moja "przemiana" trwała około 2 tygodni. Tak, właśnie tak: "przemiana". Nie chciałam z nikim rozmawiać, zamknęłam się w sobie, oceny w szkole pospadały w dół nie wspominając o moim życiu towarzyskim. Byli tylko oni i pytanie: "Czemu mi się przyśnili?" To zaczęło mnie strasznie drażnić. Chodziłam nabuzowana, zdenerwowana, wybuchałam albo gniewem, albo płaczem... Nie radziłam sobie z tym wszystkim, z tymi emocjami, które we mnie siedziały. Usiadłam do biurka i chciałam wszystko wygarnąć na papier, ale zamiast tego... wyszło opowiadanie. W końcu zrozumiałam, ze stało się to po coś, a oni nie są już dla mnie tylko zespołem. Są dla mnie natchnieniem, oni mnie rozumieją, oni wiedzą co powiedzieć, abym poczuła się lepiej. 

2. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie.?

K: Słuchać muzyki, pisać albo czytać

N: Słuchać muzyki, pisać, poczytać o moich idolach, poczytać ogółem xd Potańczyć lub pośpiewać.

3. Co najbardziej cenisz u ludzi.?

K: Na pewno szczerość i poczucie humoru, ale też dystans do siebie

N: Tak jak u góry: Kulturalność, szczerość, przyjazne zachowanie, bycie fair i oczywiście poczucie humoru :)

4. Twoje największe marzenie to... (poza wszystkim z 1D ;P).?

K: Studia w Londynie albo... nie, nie ma albo

N: Wiem, ale nie powiem.

5. Co chciałabyś robić/kim chciałabyś być w przyszłości.?

K: Może niektórym wyda się to śmieszne, ale chciałabym uczyć innych angielskiego lub historii

N: Nie mam zielonego pojęcia, ale chciałabym, aby było to powiązane z pisaniem, ponieważ bardzo to lubię.

6. Bez czego nie wytrzymujesz kilku godzin/dni.?

K: Bez 1D (chociaż Nicol ma z tym chyba większy problem xd) i bez telefonu. Dostaję szału jak go nie mam obok przez kilka minut i wpadam w panikę

N: Bez informacji co się dzieje u 1D... Lubie wiedzieć gdzie są, co robią, a jak nie mogę to wystarczy mi 725 zdjęć z nimi w galerii telefonu xd Bez komputera- przeżyję, ale moja komórka musi być :P

7. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu (poza wszystkim z 1D).?

K: Rodzina, marzenia i przyjaciele

N: Rodzina, bezpieczeństwo, przyjaciele

8. Twój największy talent to... .?

K: Chyba nie mam żadnego talentu...

N: Pisanie :D

9. Czego najbardziej nienawidzisz.?

K: Matematyki z panią dyrektor grr...

N: MATMA I FIZYKA TO ZŁO!!!!!!! Szkoła, koperek, pietruszka, braku internetu, braku zrozumienia, za wczesnych pobudek... długo by wymieniać...

10. Którego z chłopaków z One Direction lubisz/cenisz/szanujesz  najbardziej i za co.?

K: Nialla Horana:) Jest szalony, ma poczucie humoru, pamięta o swoich fanach... Po prostu I <3 HIM

N: Trudno odpowiedzieć bo kocham ich wszystkich, ale moje serduszko niestety skradł Harry i nie chce mi go kurde oddać! Lubię jego poczucie humoru, podejście do życia, to jak dba o fanów, to że jest bardzo miły dla każdego kogo spotka. Wydaje mi się, że jest też dżentelmenem obserwując jego zachowanie wobec matki. Jest kulturalny, ma BOSKI głos, no i trzeba przyznać... Te dołeczki! *o* Nie wspominając o pięknych zielonych oczkach, loczkach i wgl kurde brak mi już tlenu *____* 

11. Najbardziej przeraża cię... .?

K: Ta małpa, która była wczoraj na filmie ("Igrzyska Śmierci 2"). Gościu sobie stoi i raptem małpa taki ryk... Jezu myślałam, że na zawał padnę. Ona śni mi się po nocach -,- A poza tym to przeraża mnie ksiądz na religii i pani dyrektor na matmie i pan na francuskim i (5 minut później) i moja siostra i dziecko z autobusu i pająki i lwy i tygrysy i pumy i lamparty i węże i jaszczurki. No to chyba wszystko. Widzicie? Nic mnie nie przeraża xd

N: Krzyczenie "BU!" za moimi plecami! Mnie naprawdę łatwo przestraszyć i ja sobie tego nie życzę! A więc krótko mówiąc- WSZYSTKO. Wszystko i wszędzie o każdej porze dnia i nocy.

 

1. Co lubisz jeść?
N: Sałatki, surowe warzywa... Ale fast foody też są pycha, ale tyłek rośnie xd
K: Wszystko oprócz brokuł, brukselki i szpinaku

2. Co lubisz robić?
N: Pisać^^ Tańczyć, śpiewać, słuchać muzyki, czytać... Dużo jest takich rzeczy :)
K: Pisać, śpiewać, słuchać muzyki, czytać...

3. Czym się interesujesz?
N: Muzyką. Mam też ciche marzenia aby kiedyś robić coś związanego z pisaniem, ale csiiii :D
K: Językami, muzyką...

4. Czy lubisz czytać? Jak tak to co?
N: KOCHAM CZYTAĆ! Bardzo lubię czytać różne blogi, opowiadania, ale gustuję w fantastyce. Nie przepadam za horrorami... Takie obyczajowe też są super :)
K: Lubię czytać książki i inne rzeczy każdego rodzaju

5. Jaki jest twój ulubiony film?
N: Nie mam ulubionego, nie mam za bardzo czasu aby oglądać... A nie, czekaj! Mam! "THIS IS US"^^
K: Igrzyska Śmierci... Ale jest też dużo innych filmów, które lubię

6. Jaki jest twój ulubiony wykonawca (muzyka)?
N: Gustuję w muzyce pop, a ulubiony wykonawca to oczywiście One Direction^^ Love <3
K: Najbardziej lubię One Direction i Little Mix, ale nie na nich świat się kończy:))

7. Gdzie lubisz spędzać wolny czas?
N: W domu. Nie jestem leniwa (jestem xd), po prostu lubię ciepełko, kakałko, telewizorek i moje łóżeczko :3
K: W łóżku

8. Czy masz zwierzaka?
N: Siostra się liczy??? :D Czasami jest jak słodka kotek, przyjazna jak labrador,  a czasami to głodny wilk lub wściekłe grizzly...
K: Tak, świnkę morską- Śnieżka i pieska- Fido

9. Czy masz rodzeństwo?
N: Nie, mam zwierzaka imieniem Daniela :3 
K: Tsaa, siostrę o imieniu Ola

10. Czy lubisz sport?
N: ...
K: Of course, ale tylko siatkę i pływanie

11. Czy masz jakieś ulubione słodycze?
N: "CZEKOLADA! WIDZIAŁAM, CHODŹ TUTAJ! MASZ TU DO MNIE PODEJŚĆ I MI JA DAĆ! WIDZIAŁAM JAK JA WYCIĄGAŁAŚ ZE SZAFKI!" <---- tekst czekoladoholiczki (czyt. mój)
K: Nie, kocham wszystko co słodkie


A teraz pozostały nominacje nasze oraz pytania!
Pytania:
1. Czy chcesz mieć dzieci, a jeśli tak to jak dasz im na imię?
2. Na jaki kolor najczęściej malujesz paznokcie?
3. Pesymistka, optymistka, czy realistka?
4. Na co masz teraz ochotę?
5. Co chcesz zrobić w najbliższej przyszłości?
6. Dostajesz 100000000 zł. Co robisz?
7. Co lubisz jeść?
8. Ulubiony kolor?
9. Jaki charakter u chłopaka lubisz?
10. Ulubione imię...
11. W przyszłości chcę...


Nominacje od Nicol <3 :
http://angel-of--death.blogspot.com/
http://takemehomeshufflin.blogspot.com
http://thestoryofmyparanormallife.blogspot.com/
http://imagine-one-direction-infection.blogspot.com/
http://justgivemeafreelove.blogspot.com/
http://opowiadanie-marie.blogspot.com/
http://only-to-die.blogspot.com/
http://zapomnijmy-co-bylo-kiedys.blogspot.com/
http://directionerka-69.blogspot.com/
10 http://owszystkimioniczym-1.blogspot.com/
11 http://melodia--pozytywki.blogspot.com/

Nominacje od Katie: 
1. http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/
2. http://imaginyonedirection2012.blogspot.com/
3. http://piadirection.blogspot.com/
4. http://painlikenever.blogspot.com/
5. http://mymemorieswith1d.blogspot.com/
6. http://criminal-story-zayn-malik.blogspot.com/
7. http://hiheeuih.blogspot.com/
8. http://imaginefordirectioners.blogspot.com/
9. http://everythingaroundyouisnotreallynormal.blogspot.com/
10. http://infamous-harry.blogspot.com/
11. http://all-times-enclosed-inthis-one.blogspot.com/

4 komentarze:

  1. Buahahaha a ja Was nominuję po raz 5 xD
    Szczegóły na http://storyoftheylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Jestem z blogu: mymemorieswith1d.blogspot.com. Mam pytanie czy ta nominacja jest tylko dla mnie (Bellatrix) czy dla wszystkich autorek???
    Bellatrix xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla Was wszystkich, bo każda z Was pisze cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. OK :) Bardzo dziękuje w imieniu wszystkich autorek :)

    OdpowiedzUsuń