sobota, 4 stycznia 2014

#56. TWO STARS cz.6

Wracam do Was z TWO STARS. Dla przypomnienia występują tu aktorzy z "Violetty" i 1D. A w ostatnim rozdziale Candace z przyjaciółką i bratem byli w studiu, gdzie nagrywa się serial.

Czarne futerko i zielone oczy

Wróciliśmy do domu. Od razu ruszyłam do "swojego pokoju". Ciągle słyszałam słowa Martiny. Dlaczego ona mnie nie lubi? Przecież nawet mnie nie zna.
Z rozmyślań wyrwało mnie ciche miauknięcie Xeni. Czarna kotka patrzyła na mnie ogromnymi, zielonymi oczami. Wzięłam zwierzątko na ręce i wtuliłam twarz w ciepłe futerko. Nagle usłyszałam pukanie do drzwi. Jak się okazało, była to Caroline.
- Może wyjdziemy z Xenią na dwór?- zaproponowała.
Przytaknęłam i założyłam czarne conversy. Zeszłyśmy na dół, po czym opuściłyśmy dom Leona. Nie zamierzałyśmy spacerować daleko, ale Xenia, jak to kot, uciekła nam i musiałyśmy ją gonić. Złapałyśmy pupila przed ulicą. Całe szczęście, że kotka nie wbiegła na jezdnię. Kto wie, może teraz byłaby z niej tylko plama na asfalcie.
Chwyciłam zwierzątko i ruszyłam w kierunku Caroline, która właśnie oglądała wystawę sklepu z ubraniami. Moją uwagę nie przykuły kreacje, lecz ogłoszenie przyklejone do szyby.
UWAGA!
Zaginęła kotka. Ma czarną sierść i zielone oczy. Jest wesoła, swawolna, pełna energii i często nieposłuszna. Ostatni raz widziano ją przy kawiarni "El verano". Zwierzątko reaguje na imię Tommo. Znalazcę proszę o pilny kontakt pod numerem +44 697056093. Na znalazcę czeka wysoka nagroda.
Zrozpaczony właściciel 
Zielone oczy... Czarne futerko... To by się zgadzało. Muszę jeszcze tylko sprawdzić jej imię. Kucnęłam i postawiłam kotkę na chodniku.
- Tommo...- powiedziałam cicho. Za cicho.- Tommo- powtórzyłam głośniej.
Futrzak popatrzył na mnie swoimi dużymi oczami jakby miał nadzieję, że to jego pan go woła. A więc jednak... Xenia to tak naprawdę Tommo.
Wyciągnęłam telefon i wprowadziłam rząd cyfr, podanych na ogłoszeniu, po czym nacisnęłam zieloną słuchawkę.
- Halo?- usłyszałam zachrypnięty głos.
Zdziwiło mnie trochę, że mężczyzna mówi po angielsku, a nie hiszpańsku, choć zgłoszenie było napisane w ojczystym języku Argentyny.
- Dzień dobry. Ja w sprawie kota- odparłam.
- Tak?- po tonie jakim wypowiedział to słowo wywnioskowałam, że ucieszył się z tej informacji.
- Myślę, że znalazłam Tommo
- To wspaniale! Moglibyśmy się spotkać jeszcze dzisiaj?
- Jasne
- Pasuje pani godzina 19:00 w "El verano"?
Spojrzałam na zegarek. Była 18:30.
- Pół godziny później?- zapytałam z nadzieją.
- Oczywiście. Na kogo mam czekać?
- Candace Moon
- Okej. Do widzenia
- Do widzenia
- Kto to był?- zapytała Carol, gdy tylko się rozłączyłam.
- Gość, który zgubił kota, którym jest Xenia, która nie jest Xenią tylko Tommo
- Okeeeeeej- uśmiechnęła się zdezorientowana Caroline.- Z tego co zrozumiałam to się umówiłaś. Na którą?
- Za godzinę. W tej kawiarni, gdzie byliśmy na lodach
- Tam, gdzie znalazłaś kota?
- Mhmm
- Dobra, wracamy do domu. Musisz się przygotować na spotkanie z tym przystojniakiem- zarządziła blondynka.
- Carol!
- No dobra, dobra. Idziemy?
- Tak- odparłam i ruszyłam za przyjaciółką.


W tej części to na tyle. Mam nadzieję, że się cieszycie, że 2Stars wraca. Bo jak nie to nie piszę dalej, bo szczerze mówiąc to zapomniałam co miałam napisać i muszę wymyślić fabułę do końca, więc może się ciut nie zgadzać z prologiem i bohaterami, za co z góry przepraszam. A na koniec nasza zabawa POPRAWNA ODPOWIEDŹ=DEDYK
Kim jest "zrozpaczony właściciel"?
No, dajecie. Pytanie banalne:D
Forever yours
Katniss;*

9 komentarzy:

  1. Louis?

    Super rozdział. Ciesze się, że już koniec przerwy bez-2-Starowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrozpaczony właściciel to Hazz ?

    Nominuje Was do Liebster Awards !!!!
    Szczegóły na storyoftheylife.blogspot.com !!!!
    Gratuluję ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. huhu czyżby właściciel kota to Harry ? *.*
    czekmay na kolejny rozdziałek :)
    pozdrawiamy i życzymy weny. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hazza właścicielem^^ Przecież 'lekko zachrypnięty głos' xd
    BOSKIE! Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie Harry < 3 Czekam na nastepne rozdzialy ! :* A co z ostatnim rozdzialem Madhouse ? :c Mam nadzieje ze sie pojawie niedlugo :) Wasz blog to CUDO *-* kocham < 33

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie Harry < 3 Czekam na nastepne rozdzialy ! :* A co z ostatnim rozdzialem Madhouse ? :c Mam nadzieje ze sie pojawie niedlugo :) Wasz blog to CUDO *-* kocham < 33

    OdpowiedzUsuń
  8. Hazza, Hazza, Hazza!
    XD
    Rozdział cudny *0*
    Nexxxt <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachrypły głos + kot = Emm... Harry ! :D
    Jestę Geniuszę xD

    OdpowiedzUsuń