czwartek, 7 listopada 2013

#39. Zayn i Niall cz. 4

Podniosłam głowę i zobaczyłam jego. Skąd on się tu wziął? Zniknął tak nagle, kiedy go potrzebowałam, a teraz pojawia się w chwili, gdy chcę być sama. Co tu się dzieje?!
- Dasz radę wstać?- zapytał z troską.
Pokiwałam przecząco głową. Moje kolano było całe rozwalone. Nie było mowy o tym, żebym wstała, a co dopiero gdziekolwiek szła.
- Rozumiem- mruknął.- Bardzo boli?
- Tak
- W takim razie...- nie skończył, bo wziął mnie na ręce.
- Nie musisz- westchnęłam.
- Daj spokój. Pójdziemy do domu
- Niall...- westchnęłam po raz kolejny.
Dobrze wiedziałam, że miał plany zaraz po tym jak uda mu się wyjść z tamtej piwnicy.
- Daj spokój Catalina. Oboje dobrze wiemy, że nie poradzisz sobie sama
- Masz rację- mruknęłam.
Gdyby nie blondyn już dawno zginęłabym w tym świecie. To on zawsze wyciągał mnie z dołka, to on mnie pocieszał, kiedy tylko była taka potrzeba. Pamiętam ten dzień, w którym się poznaliśmy. Już wtedy potrzebowałam pomocy.
Miałam 12 lat. Stałam przed szkołą, cała zapłakana. Właśnie jedna z dziewczyn, która była dwa lata starsza ode mnie i chłopak w jej wieku chcieli mnie zbić. Bałam się tego bólu, który chcieli mi zadać. Wtedy znikąd pojawił się dwunastoletni blondyn o niebieskich oczach. Spojrzał na mnie z troską i zwrócił się do moich prześladowców. Po tym wydarzeniu oni mi już nie dokuczali, a Niall i ja zaprzyjaźniliśmy się. Ta przyjaźń trwa do dziś i jestem z tego dumna. Chyba nie mogłabym mieć lepszego przyjaciela.
- Cat?- odezwał się Niall, kiedy siedzieliśmy w salonie, a chłopak owijał moją nogę bandażem.
- Słucham
- Muszę ci coś powiedzieć
- O co chodzi?
- Bo Zayn...- zaczął, ale mu przerwałam.
- Nie chcę słyszeć jego imienia
- No dobrze, więc ON należał do bandy. Nie chciałem ci o tym mówić, żebyś się nie denerwowała. Ale jak się okazało wkopał nas w coś i nawet nie mam pojęcia w co. W każdym razie zrobił to specjalnie. W jakiś sposób się dowiedział o tym, że ci się podoba i postanowił to wykorzystać. Ale Cat...
- Daj spokój Niall to koniec

No i mamy 4 część. Za kilka dni pojawi się ostatnia. Mam nadzieję, że ta Wam się podoba KT;*

3 komentarze:

  1. Fajny. <3
    Ja chce szybciutko następną część! <3

    Zapraszam do mnie na 3. Rozdział na moim blogu.

    http://new-world-new-start.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosski ! Na coś takiego czekałam<3

    OdpowiedzUsuń