sobota, 2 listopada 2013

OGROMNE PODZIĘKOWANIA OD NICOL!!!!!!!!

Cóż... Katie chciała wiedzieć co czuję w takich momentach, a ja starałam się ukryć jak tylko się da, no ale...
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG
JESTEM WAM WSZYSTKIM OGROMNIE WDZIĘCZNA ZA TO, ZE TU JESTEŚCIE, ZE CZYTACIE, ŻE KOMENTUJECIE, ŻE SIĘ ŚMIEJECIE, ŻE POWODUJECIE NA NASZYCH TWARZACH UŚMIECH... To nie do opisania. Ja czuje się: wzruszona, radosna, usatysfakcjonowana, dumna, a co najważniejsze  szczęśliwa. Jak nigdy. Cieszę się tak z każdego tysiąca, setki, dziesiątek  a nawet jednego wyświetlenia  bo w końcu robię to co kocham. 
Ale nadal sądzę, ze to jest blog Katie. To ona tutaj rządzi, dodaje rozdziały i dba o Was, bo ja niestety nie daje rady... Wiem, to mnie nie usprawiedliwia, bo Katie też ma drugiego bloga, ale trzeba zauważyć, że Katie ma milion pomysłów na sekundę no i pisze o wiele szybciej niż ja (to też mnie nie usprawiedliwia!!!) no ale cóż... Mogę powiedzieć już tylko DZIĘKUJĘ i PRZEPRASZAM.

Nicol <3

3 komentarze:

  1. Wiesz, że się popłakałam? Nie wiem czemu... Może dlatego, że zdałam sobie sprawę z tego jak cudowną mam przyjaciółkę... Bez Ciebie by mnie tu nie było, nie byłoby bloga, uśmiechów, łez... Nie wiem, czy wiesz, ale te milion pomysłów na sekundę jest właśnie dzięki Tobie. To Ty podsuwasz mi nowych bohaterów, w ogóle nie będąc tego świadomą... Teraz powoli powstaje nowy imagin, a bohaterka jest wzorowana na Tobie<3 Szkoda, że to Ty nie jesteś moją siostrą, ale z pewnością odgrywasz w moim życiu bardzo ważną rolę

    OdpowiedzUsuń