niedziela, 29 września 2013

Sto lat, sto lat!!!

Witam, witam kochani! Dzisiaj nasza kochana Nicol ma urodziny! :) Chciałam napisać dla niej urodzinowego imagina, ale się rozchorowałam i nie udało mi się go skończyć, więc zostanie dodany z opóźnieniem:(( W każdym razie, Nicol życzę Ci wszystkiego co najlepsze, żeby zawsze była szczęśliwa i uśmiechnięta, żeby spełniły się wszystkie Twoje marzenia, no i oczywiście, żebyś poznała chłopców i została żoną Harry'ego :D Chyba nic więcej nie wymyślę... 



Kochani składajcie życzenia Nicol, niech wie, że jesteśmy z nią w tym szczególnym dniu, w którym kończy piętnaście lat :)) Możecie też wysyłać imaginy dla niej na mojego maila (happymix1309@gmail.com). Na pewno dodam wszystkie, a Nicol będzie miło przeczytać coś od Was:) Tylko pamiętajcie się podpisać:))

Kocham Was (a Ciebie w szczególności) KT;*

4 komentarze:

  1. 10000000000000 latek Nicol <3
    ~ marie

    OdpowiedzUsuń
  2. KATIE!!!!!!!! BOSZ TY IDIOTKO... KOCHAM CIĘ :3 Dziękuję ci za to wszystko <3 Ale naprawdę myślisz, ze ktoś będzie chciał wysłać coś dla mnie??? :)
    Jesteś wspaniała, dziękuję, dziękuję, dziekuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Też Cię kocham <3 Nie wiem co bym bez Ciebie zrobiła.. Napewno nie pisałabym imaginów, nie słuchała 1D, nie miała bloga... Kurde dużo tego... A co do tego czy ktoś chce coś pisać dla Ciebie to (nie licząc mnie, bo ja bym wszystkie Tobie pisała, czasem komuś innemu) nie wiem i nie zastanawiałam się nad tym i wyobraź sobie, że zastanawiać się nie będę :P tak samo jak nad tym czy to nie głupota pisać do chłopców, żeby Cię followneli, bo masz urodziny... Pewnie tego nawet nie widzieli... Ale napisałam:D

    OdpowiedzUsuń