niedziela, 20 października 2013

Dzięki, dzięki, dzięki!

Właśnie pisałam podobny post na drugim blogu, czyli podziękowanie za wejścia. To... no... brak mi słów... 3 tysiące to ogromna liczba... Jesteście fantastyczni! Matko nie wiem co mam napisać w podziękowaniu tutaj... Zazwyczaj umiem coś napisać, ale w tym wypadku nie mam pojęcia jak mam Wam dziękować. W komentarzach piszcie z kim chcecie imagina i dla kogo. Bo takie będzie moje podziękowanie. Dla każdego z Was zrobię dedykację. Catalinie obiecałam ją już wcześniej, ale dla niej piszę coś zupełnie innego, więc kochana też się tu dopisuj! Kocham Was bardzo mocno, że nie umiem tego wyrazić KT;*

6 komentarzy:

  1. Ja komentuje wszystko :)
    (Taką mam nature)
    Niedługo będziesz pisała podziękowanie za 10 000 000 wejść.
    I po prosze z Niall'em :)

    OdpowiedzUsuń
  2. MATKO ŚWIĘTA TO JUŻ 3000?!
    OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!!
    Brawo Katie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty to co? Ja myślałam, że sama napiszesz tp jakieś podziękowania, a ty mi gratulujesz! Idź ty! Przecież gdyby nie ty to: *nie byłoby bloga *byłoby mniej czytelników, bo część trafiła tu z twojego bloga *nie pisałabym imaginów nałogowo. No dobra to ostatnie to nie plus, ale gdyby nie ty to ja też bym bloga nie miała, więc gratulacje należą się tobie wariacie<3 kocham cię i bardzo ci dziękuję;*

      Usuń
    2. Hahaha ale to twój blog :) Oba twoje blogi odniosły wielki sukces i gratuluję ci z całego serca :) Ja go tylko założyłam xd No i poleciłam :P

      Usuń
  3. GRATULUJĘ wam! No ale jakbyście miały mieć ich mniej? Przecież piszecie CUDOOOOOOWNE imaginy. I proszę z Niall'em <3 <3

    OdpowiedzUsuń