środa, 16 października 2013

SEN

Hej! Słuchajcie to nie jest imagin, ale głupota, która przyśniła mi się w nocy. Taaa to nic dziwnego. Ale wiem, że dzisiaj nie dam rady napisać nic więcej, dlatego daje Wam ten sen... Żadna o rewelacja ani nic. Po prostu sen, w którym wszystko jest możliwe xd KT;*

Miałam prowadzić z przyjaciółką lekcję historii. W naszej klasie, a także szkole jest to normalne. Marysia (bo tak ma na imię moja przyjaciołka) stała przy tablicy interaktywnej i tłumaczyła coś klasie. Lekcja dotyczyła Powstania Kościuszkowskiego i trzeciego rozbioru Polski. A lekcja była wyjątkowa, bo prowdzona w równoległej klasie. Tak się akurat złożyło, że w tej klasie jest chłopak, który bardzo mi się podoba. Jednak w tej historii Sebastian nie odgrywa większej roli.
To tak jak już powiedziałam, Marysia stała przy tablicy i omawiała Przysięgę Kościuszki. Ja natomiast usadłam przy komputarze i przerzucałam slajdy w prezentacji. Nagle zadzwonił mój telefon. Ok, nic się nie stanie jak odbiorę. Nauczyciela i tak nie ma w klasie.
- Halo?
- Hej Katie
- Ooo! Hej Nicol!
- Słuchaj uważnie. Evelyn udało się załatwić mieszkanie w Londynie
- Super, ale po co
- Zapomniałaś już?! Przecież jesteśmy zespołem!! Love One
- Aaa to tak- a w myślach ŻE CO?!
- No to ok... Niech ci lepiej Trust przypomni nasze przezwiska
- Kto?
- Marian
- Aaaa
- Dobra ja kończę. Papatki
- Pa
Ledwo odłożyłam komórkę ktoś wszedł do sali. Patrzę w lewo, a tam Horan!
- Hey Katie
- Hej
- Co tam?
- Ok. Co ty tu robisz?
- Przyszedłem do mojej dziewczyny
- Hmm?
- Do ciebie myszko

- Aaa- i znowu w myślach- ŻE CO?!
I wiecie co? Kiedy Niallerek pochylił się w moją stronę, żeby mnie pocałować Sebastian wybiegł z ławki i otworzył drzwi klasy. Na korytarzu stała Nicol, która całowała się z Harry'm. Niall znów się nade mną pochylił, ale stało się coś co jest chyba normalne...Zadzwonił budzik...

Mówiłam? To nic takiego xd

9 komentarzy:

  1. Gorsze od mojego....który dotyczył tego samego :3 albo rysunek Natki xD
    ~ Marie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie te sny są ciekawe.
    Tobie też śni się historia?! Przypadek? Niesądze.

    (Moje sny są dużo głupsze. Np. historyk goni mnie z toporem i podręcznikami)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah rzeczywiście to nie przypadek xd ale nasz historyk jest spoko, a łekcje rzeczywiście mam prowadzić z przyjaciółką, więc to nie jest w pewnym stopniu dziwne :D ale są też gorsze sny xd oczywiście z 1D w roli głównej ale to z historykiem i toporem niezłe jest, chociaż jak się śni to pewnie niekoniecznie :D

      Usuń
    2. Nasz też jest w sumie spoko. Ale jak zaczyna o czymś mówić to wygląda to tak "... w roku 539r Asyryjszycy podbili Babilon (tu odwraca się na pięcie o 180' i wskazując na mnie palcem krzyczy "który to wiek?" Ja się patrze jak na kosmitę ale odpowiadam dobrze, a on "Ale czy napewno? Wiesz, że to jest pne?" Ja kiwam głową, że tak, a on "no masz szczęście" (w siągu tej lekcji 'strzelał' do mnie jeszcze 4 razy :/

      Usuń
    3. Albo jego teksty. "Nie gwiazdorz bo ci dam snikersa!"

      Usuń
    4. Sny podobno rodzą się w mózgu (hmmm... w ciągu 3 dni piszę ten wyraz już 20 raz). Jak o czymś dużo i intensywnie myślimy to któraś-tam część mózgu (21) stwarza z tych myśli sny.

      Usuń
    5. Hahaha racja! Szkoda tylko, ze ich nie pamiętam X_X 90% moich myśli to 1D, a nie śnią mi sie tak często :(

      Usuń